When I think of you, I don't feel so alone

Varje gång jag tänker på dig så känner jag mig inte så ensam längre. Du är som en stark lampa som gör allt så ljust och lyckligt. Jag älskar verkligen dig.
Vi småtjafsar ibland, men det hör till. Jag tycker faktiskt det är bra att småtjafsa lite då och då. För om man vet att man klarar det, så blir det mycket lättare att ta sig ur ett stort bråk än vad det skulle bli om man inte småtjafsade lite. Om du blir arg på mig eller irriterad, så vet du att jag vill att du ska säga det till mig. Allt blir ju så mycket lättare då, eftersom jag förstår dig bättre.
Men jaja, meningen med det här blogginlägget är att du ska veta att jag älskar dig otroligt mycket och vårt förhållande.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0