Utan dig, typ.. inget mig?

Jag blir så lätt uttråkad utan dig. Det är verkligen jätte jobbigt.
Jag har försökt att planera in mycket hela veckan för att jag ska slippa gå runt och deppa över att jag saknar dig.
För det är verkligen jobbigt att sakna dig. Jag saknar din röst, din värme, dina kramar, dina kyssar, din lukt, ditt leende, ditt hår som jag älskar att dra mina fingrar igenom, dina lena händer, dina läppar, dina ögon, din andedräkt, dina armar, din mage, dina lite elaka men roliga kommentarer och våra kvällssamtal. Jag saknar precis allt som har med dig att göra, till och med småsaker som jag stör mig på att du tar upp när vi är med varandra. Haha, du förstår nog vad jag menar :P 
Jag har verkligen tänkt för mycket, och det vet du ju att jag är bra på. Jag har tänkt på hur mitt liv skulle vara utan dig, och.. Det skulle seriöst vara hemskt! Då skulle allt vara som det är nu, liksom att jag är uttråkad hela tiden, bara det att jag inte skulle kunna längta sönder efter att du skulle komma hem, eftersom du inte skulle vara min... Jag blir nästan bara ledsen när jag tänker på det! Herregud, jag är så underbart glad att jag har dig ska du veta.

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0