Sweden

Hemma i kalla Sverige.
I underbara och efterlängtade Sverige.
Jag får äntligen god mat igen, och jag har tillgång till matbord nu också!
Så extremt skönt att vara på hemmaplan, speciellt nu när jag är extremt förkyld.
Vaknade imorse hos Erik, och jag kände mig helt nerbruten. Jag har varit sjuk nästan konstant i England, och nu känns det ungefär som om jag har fått alla förkylningar på en och samma gång, så sjuk är jag. Okej.. Kanske överdriver lite, men det gör jag alltid.
Schemat den här veckan går ju inte att klaga på. Högst två lektioner per dag.
Dock kollade vi på vårt schema för vårterminen, och jag vet inte vad jag ska säga... FYFAAAN... Ingen sovmorgon och tidigaste dagen är klockan 15:00..... Det här ska bli roligt..
Så blir det inte det.. :P;Ppp,PP:p;P

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0