Candy

Igår (för att dra ut på tiden) satt jag och gick igenom alla album på facebook med bilder härifrån, kopierade in dom i ett album på min dator, redigerade dom och satte dom i tidsordning. Jäklar vilken tid det tog att få alla bilder i rätt ordning eftersom det finns så många utekvällar som vi bara har en eller två bilder ifrån, så då hade jag ingen aning om det var i september, oktober eller november. Men jag tror jag lyckades rätt bra till slut. Otroligt kul var det i alla fall att sitta och kolla igenom alla bilder och se det i tidsordning, eftersom alla bilder på facebook är lite blandade.
Jag har nämligen ett litet projekt framför mig när jag kommer hem. Jag ska printa ut alla foton, med så bra kvalitet som möjligt på fotopapper, och köpa ett fint fotoalbum och sedan klistra in allt. Jag ska också spara massa småsaker som tågbiljetter upp till London, busskortet, busstidtabellen, vårt lanyard (vilket är ett slags kort som vi alltid måste ha hängandes runt halsen i skolan, annars får man inte köpa något i kafeterian etc.), Harry Potter biobiljetten, mitt engelska sim-kort, och ja, jag tror ni förstår. Har dock en känsla av att jag kommer skjuta upp mitt projekt när jag väl kommer hem, men jag har lovat mig själv att jag ska ta tag i det. Kommer tacka mig själv om några år, när jag kan bläddra igenom albumet och se massa bilder och skrivna kommentarer som t.ex. internskämt, smeknamn (som kommit till under resan) och vad som hände under kvällen något fotot togs och allt sånt.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0