Tomt

Hemma från några dagar i sälen med dig. Härligt var det.
Känns så konstigt nu att inte vara med dig.
Var med Rebecka igår kväll och det var flera gånger som jag nästan glömde bort det och trodde att det var dig jag satt och kollade på film med. Så jag tänkte "åh, jag vill ha en puss", men sen kom jag på mig själv innan jag hann göra något. Också när jag såg en kille i filmen som hade en liknande frisyr som du vill klippa, så höll jag på att fråga "är det typ sådan där frisyr som du vill ha?", men då kom jag också på mig att det inte var dig jag var med.
Det kändes sjukt konstigt att somna utan dig som ligger och håller om mig i sängen. Tomt. Ensamt. Men jag fick i alla fall en stor säng för mig själv. Men jag saknade dig som tusan.

.

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

Hoppas du får en mysig fredag! :)

2010-04-09 @ 14:58:08
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0