Jag älskar dig

Jag är galen i dig Erik.
Här är en del från ditt första mejl till mig i Dubai. Det brevet som fick mig att börja gråta för att du är så underbar och för att jag saknar dig så mycket:

jag ska inleda med att jag aldrig har saknat någon så här mycket, det blir som ett stort hål i min kropp, det är verkligen nått som saknas i min vardag, eller flera saker. tex din röst, din lukt, dina pussar, din värme, dina rent av elaka öronpetningar, ditt skratt, dina vackra ögon, dina (som du alltid tjatar om) ögonfransar och framför allt din närvaro :). tyvärr var jag inte särskillt smart, jämnfört med dig som spelade in massa filmer på mig, så det ända jag har från dig är min mapp med dina meddelanden, våra foton, bilderna på facebook, din tröja (som jag återkommer till), 4 bilder på min mobil och 2 filmer :( och tro mig, bilderna och videorna har jag slitit ut totalt, bara första kvällen kollade jag igenom dom gång efter gång i typ en timme.

Och här är en till del:

men när vi e ensamma är allt helt otroligt. jag kan knappt beskriva hur jag känner mig då. galen? varm? glad? kär? typ allt och mycket mer. nu börjar paniksaknaden gå över, det värsta hade ju varit om ingen va hemma, nu får ju grabbarna i allafall sin efterlängtade tid med mig, utan risk för att jag drar hem till dig haha :)



När jag och Rebecka var i Turkiet så grät hon för att hon saknade Alex så mycket. Jag förstod inte hur man kunde sakna någon så mycket att man började gråta, eftersom jag aldrig hade gjort det. Men nu förstår jag. Det gör ont i hela min kropp av att vara utan dig. Jag har fått ett grovt beroende av dig och jag klarar inte av att vara utan dig!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0