Inget plugg, Erik, jullov och Dubai

Inte mycket kvar nu alls! Imorgon har jag ett naturkunskap prov som jag missade när jag åkte till Turkiet i höstas. Men det kommer nog gå hyffsat bra tror jag :) Sen efter det har jag bara lite uppsatser som ska renskrivas och en skrivning om en engelska bok/film. Det är allt. Så äckligt skönt att det snart är jullov.
Om 5 dagar är jag i Dubai. För några timmar sen har jag precis landat. Underbart? SVAR: JA!!
Det enda jobbiga är att jag skiljs från min prins. Jag höll seriöst på att dö i Turkiet. Rebecka fyllde ut den mesta saknaden, men det var fortfarande en jobbig känsla som förföljde mig för att jag saknade att vara med dig så mycket.
Nu ska jag i alla fall vara med dig imorgon, och på torsdag ska vi sova över. Vi båda börjar 12 på fredag med kanske en halvtimmes snack med klassen och mentorerna! Så sjukt underbart så att jag inte vet vad jag ska göra för att fördröja tiden. Vill bara spola fram till torsdag kväll när jag är med dig. För då kommer jag ha en hur mysig kväll som helst med dig + det är inget plugg kvar + att det är grymt nära tills det är jullov!!!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0