Du, du, du är söt

Jag är heeeelt såld för dig.
Helt galen!
Du gör mig så överlycklig!
Jag vill inte vara överdriven, dramaqueen (ehm..) eller något sånt, men jag menar det verkligen.
Jag är så stört glad så att jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen när jag inte är med dig.
Våra personligheter är helt perfekta för varandra.
Vi smälter in i varandras liv och allt matchar så bra.
Du har verkligen aldrig gjort mig besviken.
Jag undrar hur jag kan ha haft sådan oerhört tur att få träffa någon som dig?
Och vårt första riktiga möte var ju riktigt komiskt! HAHA! <3
Kommer aldrig att glömma vad du sa eller vad som hände!
Jag älskar dig jätte mycket ska du veta!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0