Who am I? That's one secret I'll never tell

Jag har tänkt så himla mycket de senaste dagarna. Jag har tänkt på hur jag känner till allt och alla. Min relation till mina nära vänner. Hur allt känns och vad jag tycker om allt.
Men ändå har jag inte kommit fram till något bra och vettigt svar.
Jag vet ingenting helt enkelt.
Min säkerhet. Min säkerhet till mina känslor. Är inte så säker längre.
Det känns konstigt och obehagligt.
Men precis som du sa M. "Bestäm dig inte för snabbt, du vet hur det blir då".
Och ja. Jag vet exakt hur det blir. För jag har redan varit med om det.
Det hände så mycket under den där månaden som jag inte hade dig. Jag kände mig faktiskt inte singel.
Men det var nog också för att jag var så van vid att inte vara det, eftersom jag hade haft dig i över ett år.
Men jag vet inte om jag var lycklig eller inte. Utan dig.
Det, och mycket mer, är det som jag har grubblat över de senaste dagarna.
Hur känner jag?
Vem är jag?


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0