Praovecka m. Melinda

Jag och Melinda har haft en helt galen praovecka. Tyvärr har jag inte foton på alla våra speciella upplevelser, men det här får duga!

Måndag - Min födelsedag.
Jag och Melinda utforskade omgivningen runt våran praoplats genom att göra ett litet äventyr tillsammans. Och så åt vi tårta eftersom jag fyllde år!












Tisdag - Livlig dag med hopp och spring.
Vi hoppade runt i kartonger med papper och åt massor av tårta (igen).






Onsdag - Prismärkning
Vi prismärkte massa kuddar, och jag är typ allergisk mot dunet i innerkuddarna. Så jag fick världens "klianfall" på hela kroppen.
Och Melinda (som vanligt, pågrund av skadeglädje) satt och skrattade åt mig!
Ajuste, vi åt tårta idag igen!







Torsdag - Slappdag
Vi åt väldigt mycket idag. Och väldigt mycket var onyttigt. Men vi skyllde på att vi behöver vinterfläsk för att klara av kylan!
Sen senare på kvällen åkte vi, innan träningen, och kikade på "Nya Forum Nacka". Det var ju väldans fint!!








Fredag - Tjockisdagen
Idag hade vi lunchrast i typ 3 timmar. Vi åt väldigt onyttigt idag också. Och vi köpte godis för 400 kr. Men tyvärr inte till oss. Affären som vi praoade på hade nämligen "VIP-fest", och de behövde godis.
Sen provsmakade vi väldigt mycket i sådana där små söta stånd i ICA. Och så tog vi varsin banan som var för "små barn". Man är barn när man verkligen vill det.









Jag har varit så glad hela den här veckan med dig, Melinda.
Tack för att jag har dig. <3

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0