Three girls in my life

Nu börjar jag komma tillbaka till min mer okoncentrerade period. Jag har en redovisning kvar. En. Och jag känner absolut ingen ork till att börja öva in alla engelska meningar.
Jag längtar bara så mycket tills imorrn, när den är över. Redovisningen.
Jag bara sitter och drömmer mig in. In i att känna känslan. Av att inte ha något kvar att göra.
Jag kommer skrika inombords av lycka.
Jag kommer vilja springa, och vara överaktiv med Rebecka, Jennifer och Melinda.
Världens bästa tjejer. Ni vet det va?
Ni gör min dag underbar.
Och jag gör allt för att ni ska känna likadant.
Ni betyder mycket.

image39
Ni är bäst.

.

Kommentarer
Postat av: Becka

Va gullig du är älskling! haha aa det får vi göra lilla flüff Jag Hjärta Dig

2008-05-28 @ 20:56:05
Postat av: Jennifer

pöösss min älskling!!! LOVE YOU

2008-06-13 @ 21:38:16
URL: http://youandonlyyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0