Sometimes I just don't see everything clear

Man brukar ju säga att man har en andra halva. En kärlek där ute, som fyller allt som saknas i resten av livet. Någon som älskar och tar hand om en.
Men när man inte har funnit sin andra halva, är man trasig då?
Och bara väntar på att fyllas.
Lagas.
Repareras.
Är jag trasig?
Eller är du min andra halva?
Om inte, är jag inte hel då?
Jag kanske har ett tomt hål i mig någonstans. Som väntar på att fyllas.
Men jag känner mig inte tom.
Jag är fylld av kärlek. Vänskap. Glädje. Och lycka.

.

Kommentarer
Postat av: Leila

fan va fiint skrivet! är det du som har skrivit det?

2008-05-15 @ 17:57:48
URL: http://leilamiller.blogg.se
Postat av: Jag

Yes, det är det

2008-05-16 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0