Be sure about yourself, I know that I am

Sista veckan med plugg. Sista veckan med stress. Sista veckan i 8:an. Så jäkla glad. Så nöjd. Så överlycklig. Allt går som en dans.
Vals på rosor.
Doft av rosor. Solen som värmer. Sommarn som stärker.
Stressen av att prestera bra känns nästan borta, även fast allt som jag har stressat upp mig för, fortfarande finns framför mig. Men jag har typ släppt taget och ändå inte tappat koncentrationen. Ovanligt för mig faktiskt.
Antingen är jag skit fokuserad, eller så släpper jag taget och bara glider runt ett tag. Men nu känns det så jävla bra med allt. Allt flyter liksom. Allt går som jag vill.
Jag tror det har med att sommarlovet är påväg. För det är väl inte bara jag som längtar sjukt mycket?
Sommaren får allt att öppnas på något sätt. Alla blir så glada.
Det är en helt speciell känsla.
Går nästan inte att förklara.
Och ändå får vi chansen att känna det varenda år.
Herregud vad vi har tur, eller hur?
Alla blir så kärleksfulla på sommaren. Så mycket kärlek överallt.
Men jag behöver inte leta efter någon kärlek den här sommaren, för jag har redan världens bästa Sam. Och det hade jag förra sommaren också. Underbart.
Och nu, imorrn, har jag haft dig i 11 månader. Vet du hur glad jag är att jag har dig? Nej, för jag kan inte bevisa. Det ända jag kan säga till dig är att jag älskar dig. Jag vet att det är starka ord. Men om man jämför de med hur jag känner till dig, så känns orden faktiskt svaga.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0