Bättre än någonsin

När allt är perfekt. Så har man en speciell känsla i hela kroppen. Allt känns så bra. För det är ju perfekt. Inget är fel.
Mellan dig och mig, är det hur bra som helst. Bättre än någonsin tror jag.
Det gör mycket. Det betyder mycket. Vårat förhållande. I nästan 9 fina månader. Har jag älskat dig i nöd och lust. Men alla förhållanden går ju upp och ner. Precis som vårat har gjort. Men nu är det bra. Sjukt bra.
Hela den här veckan har varit så underbar. Tiden efter du sa att det skulle funka.
Och det har det. Funkat. Bättre än bäst. För du visar att du tycker om mig. Och jag tror inte du förstår hur mycket jag uppskattar det. För det har varit därför som det har funnits en svag punkt en tid. Att jag inte har vetat. Att jag inte har förstått. Det du vill. Och det du tycker.
Men nu vet jag. Och du säger det. Varje dag. Att du älskar mig.
Det gör mig så glad.
Att veta att du tillhör mig. Att det bara är jag som har dig. Du är bara min.
Underbart.

.


Kommentarer
Postat av: Kexet

Skriver vi aldrig om något annat än S nu!?

2008-03-15 @ 22:37:26
URL: http://queenofdawn.blogg.se
Postat av: Jag

han är det enda jag har på huvudet

2008-03-16 @ 10:28:49
Postat av: Kexet

haha okej :)

2008-03-16 @ 17:50:32
URL: http://queenofdawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0