Tack, det var en bra dag

Lyckan finns. Lyckan är stor. Jag har den så djupt inuti mig. Det känns så jävla bra. Allt kittlas och man vill bara le hela tiden. Lyckan finns, och den behövdes. Så mycket så att det inte är klokt. Men det som den finns för, är för att du lyckades. Du klarade testet. Det gick! Jag älskar dig jätte mycket. Jag visste att du skulle göra som du gjorde. Men vem vet, man kan ju aldrig vara säker. Men du. Du klarade det. Min älskade, min underbara mest underbara vän. Du betyder väldigt mycket. Att sätta allt på spel var kanske överdrivet. Men ändå bra. Det känns så jävla bra i mig nu. En stor spärr som har förhindrat, har helt plötsligt försvunnit. Problemen har släppts och jag mår underbart. Jag vill alltid vara en del av ditt liv, oavsätt vilket sätt. Du är bäst. Ville bara att du skulle veta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0