Du behövs mer än du tror

Är jag blind? Är det något jag inte ser? Måste jag fatta varför, fast jag inte vill? Jag ska sätta dig på ett litet test. Ett test som kommer få mig att inse det rätta, hoppas jag. Ett test som kan avgöra allt. Det här lilla testet betyder väldigt mycket, så snälla, gör det rätta. Visa mig. Säg till mig. Jag behöver orden, mer än du tror. Allt som behövs är att bevisa för mig. En mycket bra anledning behövs. Så snälla, bevisa för mig. Visa mig. Du måste kämpa, jag vill se dig kämpa. Jag ska inte ge mig. Jag behöver det här. Testet behövs. Jag vet det. Få mig att förstå hur du tänker. Snälla.

Kommentarer
Postat av: Klara Livia Kjellman & Matilda Lisa Maria Almqvist.

heeeej cooling!
checka vår blogg. du är med :)

pussss! :D

2008-01-18 @ 13:34:18
URL: http://milkfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0