Mixed up

Det känns som en dröm alltihop. Som om jag bara somnade för några dagar sen och vaknar upp nu och märker att allt har förändrats. Det är jätte bra att vi är vänner. Men allt det där med att du ångrar dig, och att du inte fattar hur du kunde såra mig så mycket. Jag förstår inte.
Om jag går tillbaka till dig, hur kan jag då vara säker på att det inte händer igen?
Jag måste av vakta. Måste se om det håller sig. Om det fortsätter. Då är det sant.
Men det svåraste är att mina känslor är forfarande kvar. Jag ville lämna dig för att jag inte orkade vara ledsen. Jag orkade inte bli sårad. Men känslorna hade jag kvar. Och nu efter, beter du dig exakt som jag alltid har velat. Så snäll. Så omtänksam.

.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Han har ju insett vilken toppentjej han hade och vilken idiot han verkligen är som inte insett det nu. Och han inser vilka coola "systrar" Du har som älskar Dig så mycket att vi väcker Dig på ett underbart sätt på morgonen. Det blir bättre. Det blir bättre än bäst om du låter känslorna vila. Kanske tror Du mig inte nu, men vänta tills det har blivit bättre, då kommer Du undra varför du aldrig trodde blint på mina ord. Jag undrar fortfarande vart min hjärna var när mitt hjärta försvann. Alla hade rätt. Det blev bra. Jag blev lycklig igen.

Pusskalas & kuddkrig! <3

2008-08-18 @ 10:38:42
URL: http://queenofdawn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0