Minsta lilla ljusstråle gör stor skillnad, jag lovar dig

Bandet har börjat rulla igen. Min hjärna har börjat tänka igen. Men allt känns inte klart. Det känns inte synligt. Jag har något i vägen. Men jag har ingen aning om vad. Du beter dig bra. Faktiskt väldigt bra. De senaste dagarna efter våran svaga tid, så har du bevisat bättre. Att du faktiskt bryr dig om mig. Och det betyder mycket för mig. Eftersom jag då vet att jag inte är helt borta som känner samma känsla till dig.
Jag känner så stora band till dig. Det finns så lång tid bakom oss, tillsammans.
För vi har hållt ihop, och vi har klarat oss igenom svåra tider. Men på något sätt så har vårat band blivit starkare, även fast vi har varit nära på att skiljas åt flera gånger. Vi kanske har förstått att vi behöver varandra. Och då också hållt ihop längre.
Jag är glad för det. Jag är glad att jag har dig. Jag är glad att du säger att du bryr dig om mig. Jag behöver det. Jag behöver dig.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0