Make me smile

Jag känner mig gråtfärdig. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vet inte vad som händer med mig.
Jag mår egentligen inte dåligt. Det bara känns som det, eftersom dom dåliga sakerna snurrar runt i mitt huvud. Jag känner mig helt deprimerad. Helt slut. Utmattad.
En krypande illamående känsla smyger sig fram och förvärrar allt. När ska det få ett stopp?
Jag känner en rädsla. En rädsla att förlora någon. En till person ur mitt liv.
Vad kan jag göra? Usch. Usch. USCH.
Jag känner mig stressad också. Det känns som om jag har hur mycket som helst som jag måste göra, men jag har absolut ingen ork. Inte det minsta.
Får hoppas att det går över snart. Allt det här som jag kanske bara har inbillat mig. Som kanske inte ens finns.
Men just nu finns det.

.

Kommentarer
Postat av: P,

Jag finns här för Dig! Du är en underbar person som man verkligen inte vill förlora även om de har känts så ett tag. Det ornar sig.

2008-04-01 @ 19:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0